Facebook voor Reisbureaus, een goed idee?

De vakanties komen weer in zicht en je wilt een heerlijke reis boeken, alleen je weet niet hoe, waar of wat. In zulke gevallen zou het heel handig zijn als je hiermee geholpen kan worden. Voor reisbureaus ligt hier de uitgelegen kans om de klant hierbij te helpen, door hun eerste vragen te beantwoorden middels een website of social mediapagina. Zo hoeft de klant niet gelijk fysiek naar het bureau te komen, maar kunnen zij zich eerst oriënteren.

Vele reisbureaus zijn al te vinden op het internet, maar daarnaast ook steeds meer op sociale media. Denk bijvoorbeeld aan een Facebook Bedrijfspagina. Hier kan het reisbureau veel informatie kwijt en bijvoorbeeld gave reizen te laten zien. Mochten klanten vragen hebben, kunnen zij deze gemakkelijk stellen middels Facebook Messenger. Om het nog makkelijker te maken kan je Facebook Messenger uitbesteden!

Waarom Facebook?  

Zoals net ook al is genoemd is Facebook een populair programma voor verschillende sectoren. Niet alleen de bedrijven hebben accounts op Facebook, maar Facebook is ook geschikt voor alle doelgroepen. Dit maakt Facebook zo aantrekkelijk. Zo kun je bijvoorbeeld nieuwe dieren die in het asiel te vinden zijn plaatsen op Facebook! Plaats hier een video of foto van en vermeld de nodige informatie. Dit is aantrekkelijk voor de (potentiële)klanten. Zij kunnen dit delen of aan vrienden laten zien dat zij willen komen voor die actie! Zo vergroot je de naamsbekendheid van het bedrijf en vergoot je ook je eigen klanten die de dierenasiel bezoeken.  

Wat kan Chatkracht bieden?  

Nu is de vraag wat Chatkracht kan doen voor jou op de Facebookpagina. De chatspecialisten gaan het account van de webshops beheren. Chatkracht kan de posts maken, binnenkomende vragen of opmerkingen van mensen onder de foto’s beantwoorden. Het kan allemaal!  Chatkracht kijkt graag met je naar de verschillende mogelijkheden om je bedrijfspagina op Facebook up-to-date te houden. Dit kan op verschillende manieren: Chatkracht kan adviseren, informeren of verlichten. Chatkracht helpt je graag om jouw bedrijf en online klantenservice een niveau hoger te tillen. Een groot voordeel is ook dat je veel meer tijd hebt voor andere belangrijke zaken. Wij beheren het account, dus geen onnodige stress meer voor een bedrijven in deze branche!  Dit zijn de voordelen van het uitbesteden van je klantenservice!